מק"ט: 800-1409029
מחבר: יובל קדוש
הוצאה לאור: הוצאה עצמית
שנת הדפסה: 2015
מצב הספר: משומש כחדש
מחיר: ₪65
כמות:

אפשרויות משלוח

איסוף עצמי
שליח לבית הלקוח(₪30)
משלוח לנקודת איסוף(₪15)
משלוח לחו"ל
ברכישה מעל ל-200 ₪ - המשלוח חינם

תקציר הספר

תאי אב" מתאר סיפור אנושי מרגש של יובל קדוש, אביה של עמית שחלתה בגיל 6 בלוקמיה קשה ורתם את הציבור הרחב להצלת הילדה. התוצאה: מבצע משותף עם עמותת "עזר מציון" לאיתור תרומת מח עצם הגדול ביותר בהיסטוריה העולמית! המסע של יובל הפך לספר חדש המהווה השראה לכל אדם. 1000 עותקים נמכרו ממנו עוד בטרם הגיע לחנויות!

"אני רוצה לחזור לחיות חיים רגילים, כמו כל הילדים" זו הייתה בקשתה של עמית קדוש,בת ה -7 כשניצבה מול המצלמות וביקשה מהציבור לבוא לתרום עבורה בדיקת מח עצם במבצע ארצי רחב היקף להצלת חייה. כמעט שלוש שנים נלחמו יובל ונעמי בכל כוחם במציאות שטפחה בכל פעם על פניהם , אך לא נכנעו. הם הפכו עולמות, חצו אוקיינוס בכדי להגשים לעמית את החלום, לחיות חיים רגילים ובריאים.

בספרו "תאי אב" מגולל יובל קדוש את סיפורה של משפחתו, שעברה מהפך ברגע אחד וכל מה שהם עשו בחייהם עד לאותו הרגע הפך לנחלת העבר. "תאי אב" מאפשר הצצה נדירה למסע משפחתי חסר פשרות, טעון באמונה ואופטימיות בשם האהבה האינסופית של יובל לבתו ולמשפחתו, מסע של נחישות, רגש אדיר וכוח רצון עצום להחזיר לביתו את שנות הילדות שנגזלו ממנה.

בשיאו של המאבק הפך הסיפור מטרגדיה אישית למבצע לאומי. יובל נדרש לכישוריו הניהוליים -המקצועיים ומחליט לנהל קמפיין התרמה למציאת מח עצם עבור עמית, במהלכו הופכת עמית לסמל והמבצע מתועד כמבצע ההתרמה הגדול בהיסטוריה בעולם כולו. תאי אב מיועד לכל מי שרוצה לקבל השראה ומוטיבציה להגשמת חלומות ולניהול משברים, לכל מי שהתמודד ומתמודד עם משבר ולכל הורה המוכן לעשות הכול כדי להגן על ילדיו. הספר יוצא לאחר קמפיין מימון המונים בו נרתמו רבים להנצחת הסיפור. יובל קדוש הוא איש עסקים ופעיל חברתי. מרצה מבוקש ומנוסה בנושאי ניהול משברים וביטוח בריאות, תושב כפר סבא ואב ל- 3 ילדים.

ספרים נוספים

הילדה מן המרתף
הילדה מן המרתף
מאת טנה שטרן
בית טרזין-גבעת חיים איחוד, 2013
יד שנייה
₪40
גיבורה במילים
גיבורה במילים
מאת סמדר שיר
משכל (חמד+ידיעות אחרונות), 2008
יד שנייה
₪40
אני, קלאודיוס
אני, קלאודיוס
מאת רוברט גרייבס
משכל (חמד+ידיעות אחרונות), 2010
יד שנייה
₪49.9
פרשת סן-פיאקר
פרשת סן-פיאקר
מאת ז'ורז' סימנון
עם עובד, 2020
₪68
no image
צפרדעים
מאת מו יאן
חרגול, 2015
₪98
הנאהבים הצעירים (כריכה קשה)
הנאהבים הצעירים (כריכה קשה)
מאת יסונארי קאואבאטה
עם עובד, 1972
יד שנייה
₪39