אין ספק שיש משהו מיוחד בנשים עם ביטחון עצמי גבוה - אותן "ביצ'יות" שמפגינות אי-תלות, דעתנות ולא פוחדות לומר את דעתן. הן מרשימות, מעוררות השראה, ומושכות גברים כמו דבורים אל דבש. אבל מה בדיוק גורם לגברים להשתגע על הביצ'יות האלה?

בספרה המצליח "למה גברים אוהבים ביצ'יות?", הפסיכולוגית הקלינית שרי ארגוב חושפת את הסודות שמאחורי המשיכה הגברית לנשים עצמאיות ובטוחות בעצמן. באמצעות שילוב של ידע תיאורטי, סיפורי חיים אמיתיים ודוגמאות ממחישות, ארגוב מסבירה מדוע גברים כל כך מחבבים ביצ'יות - ומעניקה לנשים כלים לפתח את הביטחון העצמי המיוחד הזה.

מדריך בשלושה חלקים לשיפור הביטחון העצמי

החלק הראשון של הספר עוקב אחר המיתוסים והדעות הקדומות סביב "נשים ביצ'יות", ומראה שהמציאות רחוקה מאוד מהתדמית השלילית שלעתים מיוחסת להן. במקום להיות מנושלות, עקרות וחסרות רגישות כפי שחלקנו חושבים, ביצ'יות הן בעצם נשים מודעות, אמפטיות ואינטליגנטיות שאינן מוכנות לקבל הכל כמובן מאליו.


בחלק השני, ארגוב מזהה את המרכיבים המרכזיים של ביטחון עצמי נשי - אהבה עצמית, גבולות ברורים, יכולת ביטוי עצמי וחופש מדעות קדומות - ומציעה טיפים ודרכים לפתח ולטפח תכונות אלה. היא גם מדגימה כיצד ביצ'יות יכולות לנצל את הביטחון העצמי שלהן כדי להתמודד עם אתגרים כמו פערי שכר, אפליה וטראומות מהעבר.


החלק השלישי והאחרון של הספר דן בקשרים בין גברים לנשים "ביצ'יות". ארגוב מנתחת מדוע גברים נמשכים כל כך לביטחון העצמי של נשים אלה, ומיהן הסוגים השונים של "ביצ'יות" שמושכות גברים שונים. היא גם נותנת טיפים לנשים המעוניינות לשפר את מערכת היחסים עם בני זוגן, על ידי אימוץ גישה של ביטחון עצמי וכבוד הדדי.


בתור מדריך מעשי ומרתק לביטחון עצמי נשי וליחסים בין המינים, "למה גברים אוהבים ביצ'יות?" הוא ספר חובה לכל אישה שרוצה להבין טוב יותר את עצמה, גברים ואת המשיכה בין גברים לנשים. אז בין אם את כבר "ביצ'ית" מדופלמת או עדיין מחפשת דרכים לחזק את הביטחון העצמי שלך, הספר הזה בהחלט שווה קריאה.